2021.01.15

publicerat i Januari 2021;
Istället för att ha musik vid slutet av inlägget, startar vi inlägget 2021.01.15 med "1900... and Yesterday" (Disneyland-After-Dark).
Tā vietā, lai ziņas beigās būtu mūzika, mēs sākam ierakstu 2021.01.15 ar "1900 ... un vakar" (Disneyland-After-Dark). 
Detta är så otroligt bra ! För er som bor utomlands eller inte förstår det svenska språket, råkade undertexterna från barnprogrammet från SVT Barnkanalen hamna i kanalen med partiledardebatten. Resultaten blev minst sagt underhållande !
Tas ir tik neticami labi ! Tiem no jums, kas dzīvo ārzemēs vai nesaprot zviedru valodu, SVT Bērnu kanāls bērnu raidījumu subtitri nonāca kanālā ar partijas vadītāju debatēm. Rezultāti bija izklaidējoši, lai neteiktu vairāk !
Klokt skrivet / Gudri uzrakstīts : Parasti nemuzikalitāte galvenokārt ir prakses trūkums, kas pats par sevi var būt saistīts ar interesi, kas var rasties no agrīnas pieaugušo pasaules nosodījuma vai uzaugšanas nemuzikālā pieaugušo pasaulē. Agrāk dziedāšana notika visas klases priekšā, un, ja jūs pēc tam nokavējāt piezīmes, skolotājs jūs visu priekšā bieži nosodīja. Tas daudzos gadījumos ir radījis neārstējamas rētas, kur pārliecība par savu nespēju caur dzīvi ir kļuvusi pašpilnīga.Jag kan komma på ett flertal bra exempel där jag då kunde ha anmält skolan och dess lärare (både i grundskolan som i gymnasiet) för kränkande särbehandling och kräkning beträffande "lagen om lika behandling"... som att inför alla andra att stå och säga hur jag inte kan sjunga och därmed fick inte jag vara med i kören. Som att musikalitet handlar enbart om sång, som många lärare försökte med ! Från den stora käften kom ut ord som "kan man inte sjunga, så ska man inte kalla sig musiker".
Es varu nākt klajā ar vairākiem labiem piemēriem, kur es pēc tam varēju ziņot par skolu un tās skolotājiem (gan sākumskolā, gan vidusskolā) par vemšanu. attiecībā uz "vienlīdzīgas attieksmes likumu" ... piemēram, stāvēt visiem citiem priekšā un teikt, kā es nemāku dziedāt, un līdz ar to man neļāva iestāties korī. Tāpat kā muzikalitāte ir saistīta ar dziedāšanu, ko daudzi skolotāji izmēģināja! No lielās mutes nāca vārdi, piemēram, "ja jūs nevarat dziedāt, tad jums nevajadzētu sevi saukt par mūziķi".
finska : "Jag har inte tid att hata människor som hatar mig. Min tid ämnar jag att spendera på att älska dem som älskar mig."
Somu valodā : "Man nav laika ienīst cilvēkus, kuri mani ienīst. Esmu iecerējis pavadīt laiku, mīlot tos, kas mani mīl."Inget arbete idag så har passat på att städa lägenheten. Det enda som kvarstår är tvättstugan. Och så ämnar jag besöka Biblioteket för uthämtning av innestående böcker inför kursen "Förskolepedagogik- och didaktik 4: Barns lärande i språk och matemaik (DIG514), 30 hp", samt boken "Pravda : the Truth About the Leningrad Cowboys" (historien om det finska bandet Leningrad Cowboys, och hur det spårade ur !). Har gjort klart kurserna för 2020, nu kör vi på med år 2021 !
Šodien nav neviena darba, tāpēc izmantojāt iespēju iztīrīt dzīvokli. Vienīgais, kas palicis, ir veļas telpa. Un tad es esmu iecerējis apmeklēt bibliotēku izcilu grāmatu kolekcijai pirms kursa "Pirmsskolas pedagoģija un didaktika 4: bērnu mācīšanās valodā un matemātikā (DIG514), 30 kredītpunkti" un grāmatas "Pravda : the Truth About the Leningrad Cowboys" (stāsts par to somu grupa Leningrad Cowboys, un kā tā izsita no sliedēm!). Pabeidzis kursus 2020. gadam, tagad mēs skrienam ar 2021. gadu !
Min slags bok : "Handbok i att misslyckas med allt - hur Du blir som folk är mest" : hur Du misslyckas i livet, med kärleken, i vardagen och dessutom blir helt konkursmässig och olycklig - ja, hur Du blir som folk är mest.
Mana veida grāmata: "Neveiksmes rokasgrāmata ar visu - kā jūs visvairāk kļūstat līdzīgi cilvēkiem" : kā jūs izgājat dzīvē, ar mīlestību, sadzīvē un arī pilnībā bankrotējat un esat nelaimīgs - jā, kā jūs kļūstat līdzīgs cilvēkiem, visvairāk."Klusums ir labākā laimes izpausme" ! 
"Jums, iespējams, ir jārunā ar kādu ... teica visi, ar kuriem esmu mēģinājis runāt" !Det mest intressanta att nämna idag är att jag ska skicka in en komplettering beträffade stipendium att skriva / eller att på ett annat sätt synliggöra SverigeFinländare i Sverige i den kulturella arenan. Man fick enbart ansöka om ett stipendium på 50 000 kr via Kulturfonden för Sverige och Finland.
Visinteresantākais, kas šodien jāpiemin, ir tas, ka es nosūtīšu papildinājumu par stipendijām, lai rakstītu / vai lai ZviedrijaSomi Zviedrijā kultūras arēnā būtu redzama citā veidā. Ar Zviedrijas Zviedrijas un Somijas Kultūras fonda starpniecību jums bija atļauts pieteikties tikai 50 000 SEK stipendijai.
Dzimšana augstākajā klasē bija tāda pati kā skatīšanās uz “sākt jaunu spēli” un par grūtības pakāpi izvēloties “Viegli”. Jāšanās iesācējs !
En God fortsatt fin fredag tillägnar jag alla läsare som lyssnare, vilken del av världen Ni än befinner er i / Laba, turpināta Lielā Piektdiena, es veltu visiem lasītājiem kā klausītājiem neatkarīgi no pasaules daļas, kurā atrodaties !
 
 
/ Petri Torvinen

Kommentera inlägget här :